Program Kursu

Charakterystyka zawodu
Specjalista marketingu – opis zawodu 00:00:00
Marketing – definicje i pojęcia
Definicje, ujęcia i cele marketingu 00:00:00
Genezy powstania marketingu 00:00:00
Ekonomia w marketingu 00:00:00
Specjalista ds. marketingu – pytania kontrolne – moduł 2 00:00:00
Badania marketingowe
Cel i etapy badań marketingowych 00:00:00
Typy i rodzaje badań marketingowych 00:00:00
Specjalista ds. marketingu – ćwiczenia – moduł 3 00:00:00
Analizy
Analizy marketingowe 00:00:00
Rodzaje analiz marketingowych 00:00:00
Specjalista ds marketingu – pytania kontrolne – moduł 4 00:00:00
Marketing mix
Koncepcje marketingu 00:00:00
Specjalista ds marketingu – ćwiczenia – moduł 5 00:00:00
Informacja w marketingu
Informacja – definicje, źródła 00:00:00
SIM 00:00:00
Specjalista ds marketingu – ćwiczenia – moduł 6 00:00:00
Produkt
Klasyfikacja i asortyment 00:00:00
Zarządzanie produktem 00:00:00
Strategie zarządzania produktem w przedsiębiorstwach 00:00:00
Specjalista ds marketingu – ćwiczenia – moduł 7 00:00:00
Cena
Zarządzanie ceną 00:00:00
Polityka cenowa 00:00:00
Strategie ustalania cen 00:00:00
Specjalista ds marketingu – pytania kontrolne – moduł 8 00:00:00
Dystrybucja
Kanały dystrybucji 00:00:00
Zarządzanie, cele i funkcje dystrybucji 00:00:00
Specjalista ds marketingu – pytania kontrolne – moduł 9 00:00:00
Promocja
Zarządzanie promocją i reklamą 00:00:00
Specjalista ds marketingu – pytania kontrolne – moduł 10 00:00:00
Strategia marketingowa
Strategia i misja firmy w marketingu 00:00:00
Rodzaje strategii marketingowych 00:00:00
Specjalista ds marketingu – pytania kontrolne – moduł 11 00:00:00
Plan Marketingowy
Rodzaje, cele i elementy planu marketingowego 00:00:00
Specjalista ds marketingu – ćwiczenia – moduł 12 00:00:00
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA I BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY
Komunikacja marketingowa 00:00:00
Public Relations 00:00:00
Specjalista ds marketingu – pytania kontrolne – moduł 13 00:00:00
Bibliografia
Polecana literatura z zakresu marketingu 00:00:00
Zakończenie kursu Specjalista marketingu 00:00:00
KURS PRYWATNY
  • PRYWATNY
  • 365 Dni

Opinie o naszych kursach

  • ABC przedsiębiorczości – kurs online

    Idealny kurs dla zapracowanych. 5

    To szkolenie należało do przyjemnych. Wiele ważnych, interesujących treści przekazano w ciekawy oraz co najważniejsze zrozumiały sposób. Kurs nie jest monotonny, a możliwość przerabiania lekcji w dogodnym terminie dla każdego indywidualnie sprawia iż kurs może zacząć jak i ukończy każdy.
    Krzysztof
  • Specjalista ds. marketingu

    specjalista ds. marketingu 5

    Jestem bardzo zadowolona, że zapisałam się na ten kurs. Jest to zupełnie nowa dziedzina wiedzy dla mnie, ale dzięki kursowi złapałam bakcyla. wiem, że jeszcze bardzo długa droga przede mną, ale czuję, że znalazłam coś dla siebie. Najbardziej podobały mi się ćwiczenia. Myślę, że fakt, iż wymagały ode mnie zaangażowania sprawił, że czuję jeszcze większą satysfakcję z pracy. Poza tym, będąc na urlopie macierzyńskim, czuję, że robię coś pożytecznego również dla siebie, dla własnego rozwoju. Mam jeszcze 2 kursy, na które chciałabym się zapisać i już się cieszę, bo znów rozszerzę moje horyzonty. Bardzo fajnie, że podana została również literatura, bo wybór książek jest tak ogromny, że tak naprawdę przytłacza i nie wiadomo od czego zacząć. Serdecznie polecam kurs dla wszystkich, którzy próbują znaleźć nowe tory swojej kariery zawodowej.
    Paulina Szramke
  • ABC przedsiębiorczości – kurs online

    ABC przedsiębiorczości 5

    Przydatny kurs. Polecam.
    Marlena
  • ABC przedsiębiorczości – kurs online

    5

    Bardzo przydatny kurs. Polecam.
    Daria
  • Redagowanie pism urzędowych – certyfikowane szkolenie online

    przydatny kurs 5

    Szkolenie uzupełniło moją wiedzę, uzyskane informacje już wykorzystuję w pracy.
    Joanna
© Centrum szkoleń MG-edu. Wszelkie prawa zastrzeżone.

X